Най-добре е да закачиш диагностика и да видиш какво става с налягането.Възможно е датчика за налягане да ти създава въпросните проблеми (да отмерва по-ниско налягане).
Известие
Collapse
No announcement yet.
Selespeed - приказки с картинки
Collapse
X
-
Първоначално публикувано от oem Покажи съобщениеНай-добре е да закачиш диагностика и да видиш какво става с налягането.Възможно е датчика за налягане да ти създава въпросните проблеми (да отмерва по-ниско налягане).
Comment
-
75 бара е адски много. Вероятно релето се пуска само. Чисто електричарски проблем. Провери масата на управляващата верига дали не замасява някъде по-купето. А и не само масата. Провери му захранването на управляващата и на силовата. Щом имаш 75 бара помпата не се пуска по управление на селето. Търси причината.Last edited by oem; d.m.y г., 15:40.Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine
Comment
-
Когато записва грешка в релето на помпата,значи има проблем с налягането,или е сферата/ти каза че си я сменил/или датчика лъже,или има теч някъде.Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
Piaggio Liberty 05" 50cc 2T
Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex
Comment
-
Първоначално публикувано от Mury Покажи съобщениеКогато записва грешка в релето на помпата,значи има проблем с налягането,или е сферата/ти каза че си я сменил/или датчика лъже,или има теч някъде.
А аз имах такъв случай на протрит кабел опиращ на маса някъде по-купето.Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine
Comment
-
Първоначално публикувано от Mury Покажи съобщениеКогато записва грешка в релето на помпата,значи има проблем с налягането,или е сферата/ти каза че си я сменил/или датчика лъже,или има теч някъде.
Имам 2 чифта скоростни кутии и съм разменял всички части но да си призная не знам колко са читави сферите ми. Пробвах теста за сфера който беше написан по назад във форума, но или нещо не правя както трябва или и двете сфери са отишли.
Не знам какъв е номера на грешката която дава в релето но изписваше ниско напрежение реле помпа или слаб сигнал реле помпа... нещо подобно беше
Comment
-
Ако имаш 75 бара в системата трябва да можеш да включиш предавки поне 6, 7 пъти преди да се пусне помпата отново. Ако това не се изпълнява така или и двете ти сфери не стават или датчика ти отчита каквото му дойде. Пробвал ли си с друг датчик?
Понеже за релето има 4 различни грешки, а това с ниското напрежение много не е ясно кога го записва (в случая Мурджев може да е прав), аз бих тествал както самото реле така и бих проверил кабелите от ЕКУ-то до него и ако всичко там е на ред щом си пробвам с друга свера аз бих сменил датчика за налягането. Казваш, че имаш още един робот... ако не си пробвал с другия датчик пробвай.
Принципно с диагностика и живи данни можеш да гледаш налягането в момента на превключване. Трябва да пропада на малки стъпки, както и когато помпата започне да помпи да се покачва плавно.
P.S. Ако напишеш в профила от къде си ще е по-лесно някой да ти помогне на място, защото някои неща във форума е трудно да се разберат с хвърляне на боб.Last edited by oem; d.m.y г., 10:31.Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine
Comment
-
Първоначално публикувано от oem Покажи съобщениеАко имаш 75 бара в системата трябва да можеш да включиш предавки поне 6, 7 пъти преди да се пусне помпата отново. Ако това не се изпълнява така или и двете ти свери не стават или датчика ти отчита каквото му дойде. Пробвал ли си с друг датчик?
Понеже за релето има 4 различни грешки, а това с ниското напрежение много не е ясно кога го записва (в случая Мурджев може да е прав), аз бих тествал както самото реле така и бих проверил кабелите от ЕКУ-то до него и ако всичко там е на ред щом си пробвам с друга свера аз бих сменил датчика за налягането. Казваш, че имаш още един робот... ако не си пробвал с другия датчик пробвай.
Принципно с диагностика и живи данни можеш да гледаш налягането в момента на превключване. Трябва да пропада на малки стъпки, както и когато помпата започне да помпи да се покачва плавно.
P.S. Ако напишеш в профила от къде си ще е по-лесно някой да ти помогне на място, защото някои неща във форума е трудно да се разберат с хвърляне на боб.
---------- Post added at 10:27 ---------- Previous post was at 10:25 ----------
Първоначално публикувано от firefox0000 Покажи съобщениеДа, сферата я сменям и всичко се оправя. Колата започва да върви перфектно но не повече от 10 мин и пак започва да полудява
Имам 2 чифта скоростни кутии и съм разменял всички части но да си призная не знам колко са читави сферите ми. Пробвах теста за сфера който беше написан по назад във форума, но или нещо не правя както трябва или и двете сфери са отишли.
Не знам какъв е номера на грешката която дава в релето но изписваше ниско напрежение реле помпа или слаб сигнал реле помпа... нещо подобно бешеFiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
Piaggio Liberty 05" 50cc 2T
Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex
Comment
-
Ами то има и механичен начин да се тества сферата, но това на пътя няма как да стане. За това се ходи в сервиз. Аз съм обаче твърдо за тест на релето като първо.Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine
Comment
-
Първоначално публикувано от oem Покажи съобщениеАко имаш 75 бара в системата трябва да можеш да включиш предавки поне 6, 7 пъти преди да се пусне помпата отново. Ако това не се изпълнява така или и двете ти сфери не стават или датчика ти отчита каквото му дойде. Пробвал ли си с друг датчик?
Понеже за релето има 4 различни грешки, а това с ниското напрежение много не е ясно кога го записва (в случая Мурджев може да е прав), аз бих тествал както самото реле така и бих проверил кабелите от ЕКУ-то до него и ако всичко там е на ред щом си пробвам с друга свера аз бих сменил датчика за налягането. Казваш, че имаш още един робот... ако не си пробвал с другия датчик пробвай.
Принципно с диагностика и живи данни можеш да гледаш налягането в момента на превключване. Трябва да пропада на малки стъпки, както и когато помпата започне да помпи да се покачва плавно.
P.S. Ако напишеш в профила от къде си ще е по-лесно някой да ти помогне на място, защото някои неща във форума е трудно да се разберат с хвърляне на боб.
Днеска направихме друг тест... подкарах колата докато не даде пак грешка, свалих сферата, източих я, сложих я пак същата и колата тръгна.Естествено след като покарах малко пак бъгна. Все по близо съм до мисълта че сферите са ми скапани. Но пък такъв карък ли съм,че от 2 сфери нито една да не е читава
Случайно да знаете от къде да си купя нова сфера?
А иначе съм от София, четох че колегата Mury работи в един сервиз в Орландовци? На драго сърце бих предвижил колата по някакъв начин до там да и хвърли едно око
Comment
-
Добре. Да речем, че сверите не стават. Защо обаче помпата прави толкова голямо налягане след като трябва да изключи на около 40 - 45 бара? За да направи 75 трябва да работи доста дълго време което пак води до релето/датчика.
Ясно е че ако сферата е изтървала няма да държи налягането достатъчно дълго и при всяко превключване помпата ще се пуска. Но защо не спира на време или защо се пуска толкова често? Трябва да погледнеш хубаво реалните данни от диагностиката и да проследиш когато помпата работи дали всеки път има сигнал от ЕКУ-то или не.
Имаш параметър Pressure Pump: Active/Inactive
А най-добре потърси колегата Mury и си уговорете час да закараш в колата в сервиза.Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine
Comment
-
Първоначално публикувано от firefox0000 Покажи съобщениеКато се замисля помпата май се включва при всяко сменяне на предавка.
Днеска направихме друг тест... подкарах колата докато не даде пак грешка, свалих сферата, източих я, сложих я пак същата и колата тръгна.Естествено след като покарах малко пак бъгна. Все по близо съм до мисълта че сферите са ми скапани. Но пък такъв карък ли съм,че от 2 сфери нито една да не е читава
Случайно да знаете от къде да си купя нова сфера?
А иначе съм от София, четох че колегата Mury работи в един сервиз в Орландовци? На драго сърце бих предвижил колата по някакъв начин до там да и хвърли едно око
.....виж ако не намериш тук пиши.Alfa Romeo 159 2,4 Jtdm Q-tronic
Citroen C2 1,6 Sensodrive
Alfa Romeo 156 GTA Selespeed - EX
Alfa Romeo 159 SW 2,4 Jtdm Q-tronic - EX
Alfa Romeo 156 2,0 TS Selespeed - EX
....расоф ат, дърта кранта без зоб не пука!
Comment
-
Първоначално публикувано от oem Покажи съобщениеДобре. Да речем, че сверите не стават. Защо обаче помпата прави толкова голямо налягане след като трябва да изключи на около 40 - 45 бара? За да направи 75 трябва да работи доста дълго време което пак води до релето/датчика.
Ясно е че ако сферата е изтървала няма да държи налягането достатъчно дълго и при всяко превключване помпата ще се пуска. Но защо не спира на време или защо се пуска толкова често? Трябва да погледнеш хубаво реалните данни от диагностиката и да проследиш когато помпата работи дали всеки път има сигнал от ЕКУ-то или не.
Имаш параметър Pressure Pump: Active/Inactive
А най-добре потърси колегата Mury и си уговорете час да закараш в колата в сервиза.Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
Piaggio Liberty 05" 50cc 2T
Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex
Comment
-
Проблема е решен! Оказа се сферата. Намерих една опелова и я монтирах. Какъв карък съм, смених 3 сфери (2 мои и една чужда) и всички се оказаха прецакани.
Сега търся от къде да си купя оригинална нова сфера. Някъде в София да знаете да се продават? Или да си я поръчам от някой сайт ?
Благодаря на всички, които се включиха и ми помогнаха да разреша проблема!
Comment
-
Колеги мисля, че пак имам проблем със селето, този път доста сериозен. Появява се 10-на минути след като се покара сутрин колата.
Проблема е, че при тръгване от 1-ва скорост, колата потегля с удар. Ще се опитам да го опиша горе долу - все едно на кола с ръчни скорости отпуснеш рязко съединителя без газ, следва все едно си натиснал съединителя до долу за момент и пак го пускаш без никаква газ. Това го прави при нормално потегляне с малко настинат педал на газта. Ако го смачкаш, почти не се усеща. Удара иначе в купето се усеща мнооого сериозно.
По принцип със с носачи за смяна, но едва ли там е проблема защото сутрин студена при първите няколко потегляния не го прави.
Ако беше каре, би трябвало да "чука" при навит волан но това липсва.
Последната седмица се случи няколко пъти да угасне при спиране, мислех, че нещо е от газовата, защото я бърниках, но се оказа грешка 1703. Това беше в компютъра на скоростите записано.
Иначе, параметрите са ок, наляганете е ок, калибрацията не върши работа.
Дали може да е датчик или нещо механично е за смяна, не изключвам и варианта съединител - индекса за деградация беше нещо около 30000.
Comment
Comment